Tinerete. A mea si a altora…

Fotografie realizata prin 1920.

Rama este manufacturata prin anii de dinaintea celui de-al doile razboi mondial.

„Tineretea mea e azi cuvinte

S-a uscat ca paltinul, golas,

Dar de-o fata-n alb mi-aduc aminte

Pentru ea-mi fu ciinele postas…”

7 răspunsuri la Tinerete. A mea si a altora…

  1. NFRez spune:

    La prima foto se merita a pomeni de anul facerii si a se descrie articolele de imbracaminte.
    Sunt costume nationale sau ….?

  2. NFRez spune:

    Footo nr.2 Cine tine o floare in mana?Ce varsta?

  3. NFRez spune:

    Ultima foto…f interesanta rama.E lucrata manual?

  4. geomarz spune:

    Iubirea mea.
    Ceea ce vezi este o suma de fragmente de realitate asa cum a fost ea (realitatea) surprinsa de ochiul magic (al lentilei fotografice).
    Oamnei normali de pe vremea aceea.

    • NFRez spune:

      Vremurile de atunci s-au schimbat cu siguranța.
      Lentila care a surprins totul atunci sigur numai este azi.
      Poza incă a mai rezistat pentru a ne mai aminti de toate căte au trecut…
      Mă întreb ce s-a mai întâmplat cu Oamenii?

  5. geomarz spune:

    Nici ei nu mai sint de mult.Majoritatea dintre ei. Numai trei mai haladuim pe luma aceasta. Ceilalti, in lumea umbrelor si amintirilor.
    Iata numele lor in ordinea aparitiei si de la stinga la dreapta:
    Mariuta Patrascu devenita Mariuta Zbaganu
    Ion Patrascu
    Ana Patrascu devenita Ana Pichili
    Gili
    Eu
    Gili
    George
    Georghita
    Georghita Zbaganu
    Marghioala Sarbu devenita Marghioala Zbaganu
    Mariuta Zbaganu
    Gheorghita Zbaganu
    Mariuta Zbaganu
    Gheorghe Zbaganu
    Ana Patrascu devenita Ana Zimea
    Iconie Patrascu
    Gheorghita Zbaganu
    Marioara Patrascu, devenita Marioara lu’ Doma

  6. adrian stancu spune:

    Mi-au povestit bunicii,parintii si acum unchiul.Personal am cunoscut cand eram copil pe tanti Gica si unchiul Ghergita la tara la bunicul meu Constantin Petre Stancu.Sunt incantat de ceia ce vad aici si imi doresc sa mai aflu cate ceva despre aceasta ramura a familiei noastre.Sa fiti iubiti si sa auzim numai de bine.

Lasă un răspuns

