Urda sau tafaraga (brinza de vaci) ?

La mine-n Banat, primavara si vara se facea strudel cu urda. In Bucuresti, in lipsa de urda, am inceput sa-l facem cu tafaraga (numele banatenesc pentru brinza de vaci).  Pe urma nu am mai facut nici strudel si am facut placinta cu foaie frageda. Mult mai repede si mai usor.

Duminca trecuta am avut la masa un neconsumator de carne… Si am avut cumparata niste urda (800g) si vreo 4 dovlecei.

Am amestecat urda cu 4 oua si doi ardei capia rosii taiati fisii peste care am adaugat dovleceii cubulete, putin opariti. Si niste marar. Sare, dupa gust.

Am dat totul la cuptor intr-un vas de Jena. Cind s-a rumenit putin, am adaugat deasupra 2 oua batute cu 3 linguri de smintina si am ras, peste, cascaval afumat. Am mai lasat cam 10 minute la cuptor.

Azi am facut aceeasi chestie, dar n-am gasit urda si am pus tafaraga. Sa vedem daca va avea acelasi succes.

Lasă un răspuns

