Premiul Nobel pentru pace

Unui dizident chinez.

Nu s-au dezmintit nici de  data asta. Sopirlita, fitilul bagat in scop …

Ce mai, Iago in functie.

Era sa uit. Anul acesta trebuia sa se numeasca Premiul Nobel Antipace.

6 Responses to Premiul Nobel pentru pace

  1. Iartă-mă dar nu mă pot abţine : securistă sau doar comunistă?

  2. geomarz spune:

    Daca nu va puteti poti abtine la comentarii voit jignitoare, poate va abtineti la a ma vizita.
    Va informez ca, inafara de parerile si atitudinile dumneavoastra mai sint posibile o infinitate, dintre care unele sa intre in contradictie clara cu cele portocalii, pe care, dupa ce m-am uitat prin blogul dumneavoastra, imi vine sa cred ca le aveti.
    Si, daca as raspunde „comunista” ce ati avea de comentat? Dar daca as raspune „securista”? Desi nu vad ce are de-a face securitatea (a cui securitate ?)cu aceasta pozitie.
    Imi displace profund sa mi se impuna orice atitudine.

  3. Am avut un coleg care s-a declarat comunist.Ne contraziceam tot timpul în cancelarie. Este una dintre persoanele cele mai cinstite pe care am cunoscut-o şi pe care o respect în mod deosebit.

    Un om nu este neapărat vinovat pentru că are o convingere politică sau alta.Libertatea de expresie, nu-i aşa?

    Securiştii de asemenea nu trebuie condamnaţi in corpore.În ultima vreme erau persoane foarte educate, inteligente. Sunt împotriva torţionarilor, turnătorilor şi a comuniştilor care şi-au trădat ţara.

    Nu îl agreez pe Ion Iliecu în schimb îl plac
    foarte mult pe Vasile Dâncu ,poate mai mult decât pe mulţi PDL-işti.

    Nu am vrut să vă jignesc, dacă nu sunt de acord cu cineva mai bine tac, dar ştiu din experienţă că dacă cineva are o convingere nu i-o schimbă nimeni cu nici un argument. De aceea este mai bine de ştiut de la început ce convingeri are cineva.

    Dacă totuşi v-aţi simţit jignită îmi cer scuzele de rigoare.
    Cu stimă, Carmen Amza

  4. Eu am semnat petiţia on-line pentru eliberarea disidentului chinez. Am trăit în dictatura comunistă şi îl înţelg şi îi admir curajul.

  5. geomarz spune:

    Am o prietena foarte buna care are convingeri politice complet diferite de ale mele. Sau mai bine zis are un mod de a vedea lucrurile altfel. Nu discutam niciodata politica. Numai altceva. Si nementinem legatura.
    Dezagreez profund etichetele cum sint cele de sus. Oamenii sint oameni, indifecrent de etichete.

  6. Şi eu, cu prietena mea bună procedez la fel.

    După acest schimb de mesaje am realizat că, fără să vreau, v-am supărat şi sincer îmi pare rău.

    Avem convingeri politice incompatibile dar asta nu înseamnă că nu pot exista şi puncte comune.

    Voi comenta doar atunci.Nu îmi place să supăr pe nimeni în mod intenţionat.

    Vă doresc sărbători fericite şi mult bine d-voastră şi familiei !

    Carmen Amza

Lasă un răspuns

