1 decembrie

Nu am scris despre ziua nationala niciodata. Nici acum nu scriam daca nu as fi gasit prin cele doua bloguri mari si late pe care le vzitez cu statornicie cite o mentiune pe fiecare. Nu mentionarea explicita a acestei zile ci mai degraba trasnmiterea unui sentiment de atasemnet fata de aceasta tara si acest popor. Si atunci m-am gindit sa scriu si eu citeva vorbe in acelasi sens. Depre apartenenta mea la Romania si la poporul Roman. La care apartin prin prisma banateanului din mine. Caci nu poti fi cetatean al unei tari fara a apartine intii si-ntii unui anume loc si unei anume regiuni. Eu apartin Visagului, Banatului si Romaniei.

Nu am de ce sa ma rusinez de Banatul meu si de Romania mea.

Pacat de amindoua ca se afla in zile de grea cumpana.

3 Responses to 1 decembrie

  1. M-am uitat pe câteva din postările anterioare.Sunteţi anti- Băse, am înţeles, dar pro cine?

    Articolul mi-a plăcut pentru originalitatea sa. Eu ca şi d-voastră, întâi mă simt olteancă şi abia apoi, româncă.

  2. geomarz spune:

    Oltenii si banatenii sint vecini. Ar trebui sa se aiba ca fartii. Din partea mea, nici o problema.
    Nu sint numai anitbase. Sint anti stupiditate, anit ticalosie, anti egoism, anti tilharie…etc.
    Sint pro bun simt, pro demnitate, pro onoare, pro respect de sine si de altul…si pro romanism, evident.
    Multumesc pentru vizita si va mai astept.

Lasă un răspuns

