Bancuri auzite la piata…

1.

Obama ii cheama la el pe sefii de la bulgari, greci si romani si le promite:

Uite un cird de pinguini. Fiecare sa prinda unul si sa mi-l aduca. Cine imi va aduce un mascul va fi fericit cu… steregerea datoriilor pentru tara lui !!!

Toti dau fuga si vin cu cite un pinguin in brate.

Bulgarul, nu a avut noroc, a prins o femela. Grecul la fel. Numai base avea un mascul in brate.

„Cum ai facut, mai, de ai nimerit masculul ? ” s-au aratat iritati ceilalti doi…

„Simplu”, s-a laudat base. „M-am dus linga cird si am strigat: Sa traiti Bine !! L-am prins pe primul care mi-a spus: Dute-n …. mea !”

2.

Maria base este intrebata de popa la spovedanie :

„Te lepezi de diavol ?”

„Nu pot, parinte” a raspuns femeia „am doi copii cu el”

2 răspunsuri la Bancuri auzite la piata…

  1. forevergreen spune:

    Craciun Fericit!
    La Multi Ani! 🙂

  2. geomarz spune:

    Multumesc, la fel !

Lasă un răspuns

