Revelion 2010

Nimic deosebit. O vizita la niste prieteni ceva mai putin copti decit noi. Acolo mai erau inca o pereche cam ca noi si doua batrine cu amintirile lor. Si lipsa de receptie a vremurilor actuale echivalenta cu a noastra.

Totusi, nici nu stiu cum a trecut timpul si am plecat catre casa. Noapte, liniste, putin ger. Soseaua uscata, lumini putine. Nu am trecut prin centrul „feeric”, numai prin periferie. Conduceam cu grija si multa prudenta. Mi-a fost de folos. Printe masinile care se duceau linistite catre destinatie, citeva faceau slalom. La viteze incredibile. Citeva destul de numeroase. Dispareau rapid in neantul din fata mea, venind din cel din urma. De dimineata am auzit ca vreo doi dintre teribilisti si-au terminat viata in noaptea aceasta…

Ceva inedit pentru mine. Imediat dupa ora 12 la usa au batut  niste copii, fromos imbracati care ne-au sorcovit. O fetita micuta de vreo 6-7 ani facea toate paralele. Eleganta, miniona, infipta si galagioasa. Un baiat mai mare, si ca virsta si ca inaltime, la fel de frumos si ingrijit. Ceva cu totul deosebit fata de turmele de tiganusi obraznici si murdari cu care eram obisnuiti a „colinda” prin blocuri in vinatoare de bani care mai plecau si nemultumiti de la usa ta explicind ca li s-a dat prea putin…

In rest destula tristete si neincredere in anul care vine.

Si grija fata de ce va face jupinul Huidu. Nu a mea. A celor doua batrine.

Un răspuns la Revelion 2010

  1. La multi ani urez si eu!
    Sanatate, liniste si voie buna!

Lasă un răspuns

