Eu si Nicolas Cheigi

Stiu ca nu se scrie asa. Am aflat ca se scrie asa. Nu conteaza. Interesul pe care-l port acestui personaj este identic cu cel pe care mi-l poarta el mie.

In dimineata aceasta divinitatea a vrut ca drumurile noastre sa se interescteze, sau aproape.

Altfel spus, echipa lui de filmare (vreo 45-50 de peroane, pe putin) mi-a blocat mie masina care era de 24 de ore in parcare. In inteligenta lor nu stiu ce-si imaginau. Ca daca am stat acolo 24 de ore, voi ma sta inca atita ?!

In timp ca dinsii dadeau cu furtnunul cu apa cloclotita pe coniferele noastre din curte si pe gamurile inghetate dinspre strada (cum stie toata lumea in ianuarie in Bucuresti este iarna si nu primavara cum vroiau ei…)  dau si eu sa-mi recuperez masina dintre mamutii lor. In fata, trei mamuti. La drepata mea altul iar in spate un imbecil cu un W.  Specialitatea mea NU este mersul inapoi. Dimpotriva. De aceea am grija ca de cite ori pot sa-mi orientez masina in asa fel incit sa nu fac aceste manevre…

Ce mai, am facut circ, am clacsonat, i-am oripilat iar un nene mi-a scos masina explicindu-mi ca NU trebuie sa ma enervez…

I-am spus ca ma enerveaza numai prezenta lor la mine…”acasa”.  Servitori ai unui derbedeu…

Intre timp am intors masina cu fata si tine-te nene pina in fundul altui mamut care se apucase fix atunci de manevre.  A trebuit sa dau inapoi ca sa-l las sa se bage intr-un gang si sa ma lase sa plec…

Mi-a stircat tota dimineata. Trebuia sa ma opresc la o cofetarie de unde sa cumpar un tort (la aveam invitate pe Ludmila si Cristina sa le serbam ziua) si am uitat. Mi-am amintit abia cind Dinsul imi gara masina acasa…

Nefericita tara in care un derbedeu mondial iti poate zapaci o dimineata intreaga numai pentru ca l-au apucat pe el bizdicii. Trebuia sa filmeze ieri, nu astazi. Daca facea asa, n-aveam nici un fel de incident.

Up date.

Domnul Nicolas a fost tratat in Spit CF 2 !!!! Si n-a patit nimic !!!

L-a ros o cisma (sau pantoful, nu stiu prea bine) si a fost pansat in sectia de ortopedie a respectivului spital… N-a patit nimic.

2 Responses to Eu si Nicolas Cheigi

  1. nelucraciun spune:

    Cine a încasat chiria? Nu-mi spuneţi că totul a fost doar pe ochi frumoşi!

  2. geomarz spune:

    Nu pe ochi frumosi. Pe o chirire. Incasata de institutie… se zice. Valoarea nu o stiu. Azi era o mizerie prin subsolul in care s-au reprodus (in afara de exterior), de zile mari. Totul trebuie frecat cu peria…

Lasă un răspuns

