Duminica cu ninsoare

De fapt a nins de ieri dimineata incontinuu pina in seara asta pe la 4-5. In curte s-a asezat zapada. De dimineata, daca la 10 cind ne-am sculat se poate zice dimineata, G a iesti si a dat ceva nameti din fata unuia dintre garaje. Mai ramasesera inca doua: unul in fata portii si un altul in fata celulalt garaj. I-am promis ca ies si eu sa-l ajut, ceea ce am si facut, numai dupa ce am pus musacaua la cuptor.

Si am dat singura, am dat si am tot dat… pina m-am plictisit. Cind a venit si G m-a informat ca bucataria este plina de fum, ceea ce am vazut si eu iesind pe fereastra…

Nu mai intrasem in casa din cauza echipamentului si a dificultatii de a ma dezechipa. Ceea ce nu a fost cea mai buna alegere. Lasasem focul la maximum la cuptor si zeama cursere in cupror. Era un fum sa-l tai cu cutitul. Dar in afara de fum nu fusese nimic compromis. Am dat focul la minimum, am lasat deschise ferestrele si am continuat activitatea. In ca, 2 ceasuri am reusit sa curat toata curtea. Zapada am dat-o peste trandafiri. In iarna trecuta mi-au inghetat  de credea, ca nu se vor mai regenera. Acum sper sa fie protejati de zapada pe care le-am pus-o la radacina…

In prima parte a activitatii am avut nesansa unui nor de zapada care se asternea pe jos in spatele meu, ca si cum eu nu as fi fost pe acolo niciodata. Din fericire, mai apoi totul s-a domolit si chiar se vedea pe unde treceam…

Tunia di Bombonica si-au facut de cap dupa-amiaza, cind Andrei, suflet caritabil, le-a lasat libere sa bintuie pe unde aveau chef…

Lasă un răspuns

