Libaneza romaneasca varianta Mogo

De la Mesterul Manole citire, de aici dar in loc de boia iute am pus dulce am mai adaugat ca bonus niste cimbru si pentru ca am uitat sa pun mararul la varza (am facut si varza a la Cluj) l-am adaugat si pe el tot aici. Deasupra am pus foaie intreaga. Nu m-am mai jucat cu fisii…

Succes total. Am trimis si in vecini.

O sa mai fac…

Cu pozele stau cam prost. Nu stiu sa fac si nici sa le pun pe calculator. Nu ma descurc singura…

Si ce am avut cu niste cozonaci tare draguti le-am pierdut cu unltima up-gradare.

Lasă un răspuns

