Ofiteri SS

A se cauta in bibliografia Hertei Muller. Tatal dinsei a fost asa ceva. Pentru serviciile aduse de tata patriei sale, Germania hitlerista,  fiica a fost rcompensata de catre Germania actuala cu premiul Nobel zis pentru literatura. Daca e sa ne uitam la ce a scris HM eu cred ca premuil  acela este dat pentru denigrarea Romaniei.

Cum se intimpla mai deunazi cind avui placerea cu o trupa pestrita din care am retinut un malac de vreo doi metri inaltime di cel putin 150 de Kg, vreo trei trepadusi insipizi si doua femei cam trecute dintre care una blonda care vorbeau de recuzita adunata de pe strazile bucurestene care se laudau ca vor face un nemaipomenit film cu ceva. Am intrebat-o pe blonda cu destul de mult dispret in vorba „Si tot asa, romanii vor fi prezentati ca ultimii cenrtini ai planetei?” Dinsa m-a asigurat ca nu!

Nu cred ca voi putea sa controlez afiramtia pentru ca nu ma duc la niciunul dintre filmele romanesti postdecmbriste sa vad cum imi este umilit neamul si poporul de dragul unor asa zise prmii europene si nu numai.

Up date

Filmul cu pricina se incepu si vrura sa filmeze fix in cabinetul meu. Am incuiat usa si am plecat.

Lasă un răspuns

