Multumesc, Mihaela Ceausescu

In seara asta am gasit din nou un material cu Mihaela Ceausescu.  Nu am vazut prea mult pentru ca au bagat publicitate si nu suport intreruperile publicitare. Am dat pe alte posturi si pe urma am pierdut continuarea.

Blonda doamna continua sa faca spectacol. De buna calitate. A povestit prima sa casatorie si primul sau divort. Ocazie cu care mi-am reamintit de caminele studentesti din Regie si de Cantina la care se „facea banda”. Adica cei care-si vindeau cartela (se practica) pindeau banda pe care se evacuau tavile cu resturile de mincare si recuperau ce se putea recupera. Mi-am amintit de o colega, caminista, care daca nu minca strica intentionat continutul farfuriilor ca sa nu fie recuperat de altcineva. Eu nu am fost caminista. Si nu stiu decit din povestite.

Stiu ca o bursa era alctuita dintr-o suma care cuprindea o cartele de masa, chirira la camin si mai ramineau cam 30-40 de lei. La vremea aceea un bilet de tramvai era 25 de bani, o piine 3 lei si faceti si domniile voastre calculul ce-i mai raminea unui student pentru o luna. Motiv pentru care fiecare mai primea de acasa cite ceva.

Persoanele intreprinzatorea vindeau cartela la pret de dumping (ea facea 550 de lei) cu banii respectivi cumpara lucrui extrem de importante cum ar fi o perche de cisme, un plovar sau vreun fard si de mincat, facea banda…

De ce ii multumesc Mihaelei Ceausescu ?

Pentru ca a revenit cu bunul sau simt. Si pentru ca mi-a facut trafic de peste 60 de vizualizari pe ziua de azi.

Lasă un răspuns

