Secolul XXI

In secolul XXI am auzit urmatoarele…

O fetita de vreo 26-30 de ani, miniona, blonduta si blinda povesteste.

In urma cu ceva timp, se simtea agitata mai tot timpul. Pret de o saptamina. Cind, a descoperit. Pe balcon a aparut o sticla de pepsi de origine nenunoscuta, aproape goala cu dopul pus si cu o parte din continut aruncat pe pereti… Cu siguranta era o facatura… Cum s-a ajuns la aceasta concluzie, nu stiu.  Dar a rezolvat problema…

Intr-un fel neadecvat, insa, dupa spusela altei blonde, nenturala, aceasta a doua… Pentru ca trebuia sa NU puna mina ci sa faca, ma scuzati, pipi pe dinsa … Ca urmare a gestului, respectiva, probabil, urma sa dispara… Nici asta nu este ideea mea, este numai deductia urmatoarei alte povestiri.

Cea de-a doua blonda, in copilaria sa, iesind din curte impreuna cu un frate si o bunica a gasit la poarta niste artint viu.. rosu, asa cum este el (???) care fugea prin iarba (ca doar d-aia este viu…). Bunica, femeie trecuta prin multe, l-a pus pe baietel sa se… pe respectivul argint care a si disparut…

Dinsa insasi, a doau blonda, cind a gasit la usa proprie (este vorba de apartament) niste resturi de luminari arse a fcut cm va spusei, dar intr-un borcan pe care l-a adus pe pelier si l-a turnat peste respectivele… ca sa dezlege facatura, evident…

Cometariu la toate cele de mai sus: Cum pot face unii asa ceva ?! Adica farmece, facaturi, unor persoane care nu le-au facut nimic… Este de neinteles o asemnea miselie…

Acum, daca cineva a avut rabdare sa citi cele de mai sus, spuneti-mi si mie, cum au supravituit asemnea eresuri intr-un oras al acestui secol. Eu m-am uitat am ascultat si m-am minunat…

Lasă un răspuns

