Martie in Piata Domenii

Cam jumatate dintre tarabe libere. Pe partea cu producatori, numai mere. In interiorul pietei aceeasi marfa prezentata cind ca productie proprie cind ca prosuctie din serele (care sere) romanesti la preturi crescinde. Cu 0,5-1 leu mai mult decit saptmina care a trecut. Cartofi mai putini, numai jumatate din cit erau saptamina trecuta, la 3-3,5-4 lei. Ceapa tot turceasca in marea ei majoritate. Ardeii turcesti cu 13-15 lei. Unii foarte pricajiti. Citrice, banane stricate, ciuperci (10 lei) sparanghel, prune, zmeura…

Oameni putini si tristi. Atit cumparatori sit si vinzatori.

Tristete si nesiguranta.

M-am salutat cu femeia de la oua. Nu am  mai cumparta. Aveam destule acasa.

Precupeata mea favorita mi-a facut rabat la o conopida pe care tot am dat 14 lei. Cu dou dovlecei si o legatura de marar s-a facut 20. Ma uitam la niste leustean in ghiveci. Femeia sustinea ca il creste in bucatarie. Aceleasi ghivece le-am  vazut si la altii. Oare cine le crestea in bucatarie… Parea un acelasi intreprinzator roman. Oare o fi avut norocul sa i se vinda un ghivecel intr-o zi? Acum imi pare rau ca nu am luat si eu unul.

Era sa uit. O gramada de tiganci cu flori de import. Nu le cumpara nimeni.

In gradina au iesit ghioceii si o parte dintre lalele puse de anul trecut. Cele mai vechi, nu dau semne3 sa iasa…

Up date.

Lalele mele sint zambile…

Am cumparat bulbii anul trecut din piata de la o cucoana care jura ca sint lalele pe care le  are crescute in sera ei.

Un răspuns la Martie in Piata Domenii

Lasă un răspuns

