OMV-ul

Azi am aflat ca petrolul romanesc a fost luat de OMV pentru 550 000 000 euro platiti catre statul romanesc. Plata s-a facut la vreo 6 luni de la tranzactie din veniturile nete obtinute prin exploatarea resureslor si vinzarea produselor finite. Pe scurt, staul roman a dat totul pe gratis. OMV-ul a mai platit inca 1 (unu) miliarde de euro la vreo 4-5 „experti” romani care au facilitat tranzactia. Dintre acestia imi amintesc Adrian Nastase 700 000 000 euro… si Dinu Patriciu dar nu si suma.

13 răspunsuri la OMV-ul

  1. Bună seara!

    Am ceva defect la internet . De aceea nu caut postările despre Mihaela Ceauşescu. Astă seară am revăzut-o şi mi-a plăcut. M-am gândit tot timpul la dvs. că nu v-aţi înşelat ăn privinţa dânsei. E inteligentă şi ceea ce m-a mirat aveam aceleaşi păreri.

  2. geomarz spune:

    Nu am stiut ca a fost din nou la TV. Imi place ca persoana. Si-mi place ca nu vrea sa se dea la fund si sa-si puna cenusa in cap. Nu-mi place ca se amesteca cu oligofrenii comentatotri ai evenimentului crucial: divortul dintre o fufa si un hot sclerozat.

  3. Am un băiat de seama de ei. Sigur că au mentalităţi diferite. Să ne gândim şi la faptul că ea este rodul educaţiei primite. Mă refer la Monica. Este totuşi un copil!

    D-na Mihaela Ceauşescu în mod sigur are un plan de afaceri. Nu cred că îşi pierde vremea degeaba. Poate să intre în politică. Trebuie urmărită traiectoria următoare. A vorbit foarte frumos despre mama dânsei spre deosebire de relaţia cu tatăl. E o doamnă inteligentă şi interesantă. Încă o dată, aţi avut dreptate.

  4. geomarz spune:

    De acord, un copil. Un copil prost orientat care in curind va deveni un monstru. Acum se comporta ca o fufa.
    Sa nu fecem nici un fel de comparatie cu copiii nostri. Le facem un deserviciu sa-i punem intr-o aemenea balanta.

  5. Copiii noştri sunt fericiţi. Au mame care le ii iubesc, am citit într-o postare despre ,parcă, una din fetele dvs., care le-au oferit toată dragostea şi toată atenţia. Chiar eu am condamnat-o pe Moni, fufă era un cuvânt uşor la un moment dat pentru ea, dar, acum, daţi-mi voie să am o leacă de compasiune pentru ea. Poate mă înşel. Mă înşel destul de des şi creditez oamenii.

  6. nelucraciun spune:

    Nu doresc sa va deranjez discutia off topic.
    Nu e un caz singular, e cel mai evident doar.
    Privatizarea in Romania a decurs cam asa:
    Se castiga licitatia, se platea un mic avans, apoi se primeau cheile capacitatii economice, se dadea la fier vechi ce se putea da, se vindeau utilaje si se platea din acesti bani pretul licitat. Ramanea fabrica – utilajele cele mai bune, cladirile, terenul, oamenii erau dati afara, omul devenea paton. Daca avea noroc, venea statul sa cumpere una dintre cladirile administrative sa faca acolo o Directie de munca sau alta directie si dadea bani cat a primit pe fabrica.
    Ma intreb daca va plati cineva, vreodata, pentru aceasta!

  7. geomarz spune:

    @nelucraciun
    Despre aceasta privatizare (pertolul romanesc din subsol dar si restul de rafinarii, statii PECO, statii de depozitare, retea de distributie…) stiu direct de la cineva din interior. Cineva care a fost siderat de o semenea tilharie la drumul mare despre care stiia toata lumea. Se stiia ca valoarea intregului era imensa, s-a stiut ca tot ce s-a dat catre statul roman a fsot din veniturile nete din vinzarea combustibilor din cele 6 luni de dupa preluare, se stie si acum ca rafinariile s-au falimentat voit si se mai stie ca titeiul pleaca din R fara sa fie declarat si se intoarce in R sub forma de produs finit la pret exorbitant…
    Se stie totul, dar nimanui nu-i pasa.
    In schimb, se vrea plata acestor furtisaguri prin poprirea salariilor „bugetarilor”. La „bugetari” sint bagati incorect si salariatii din santate, care NU sint, pentru ca ei ar trebui sa fie pltiti din ceea ce se vireaza de catre fiecare angajat special in acest scop.

  8. nelucraciun spune:

    Nu la „plata” aceasta m-am referit, ci daca va plati cineva, vreodata, pentru devalizarea economiei nationale!

  9. geomarz spune:

    Romania a foat jefuita sistematic de mai multe sute de ani.
    Toti au carat de aici. Romanii, aur si argint (mii, respectiv zeci de mi de tone). Turcii, tatarii, fanariotii, nemtii, francezii, rusii…
    Nimeni nu a pltit nimic vreodata. De ce ar plati astia ? Pentru compromiterea viitorului copiilor nostri?!

  10. nelucraciun spune:

    Acum e prea evident…Contrarevolutia trebuie sa plateasca. Tara e in pragul falimentului, nu se poate salva decat eliminand sau aducand la un nivel suportabil coruptia si privilegiile. Asta inseamna oameni noi, acolo sus. Deci, din doua una: ori tara falimenteaza si hotii pleaca unde vad cu ochii, ori tara se salveaza si atunci hotii trebuie sa plateasca sau sa plece. Vedeti si alta alternativa?

  11. geomarz spune:

    „Tara se salveaza”… Ce bine ar fi!!!

  12. geomarz spune:

    Nu stiu de ce nu am incredere in datele acestor statistici. Mi se par masluite. La „cresterea economica”, cred ca este un joc gratuit de cifre la comanda.
    Daca imbecilii pot spune (altundeva, nu aici) ca a scazut somajul la sfirsitul anului trecut. Nu a scazut. A crescut, asta e sigur. Definitia lor nu este buna. Orice amarit care nu mai primeste indemnizatia de somaj, nu este somer, ca si orice absolvent de orice scoala care nu s-a inscris la somaj.
    Cum poate fi crestere economica cind toate se scumpesc iar oamenii nu cistiga mai mult decit le trebuie sa manince ? Nu mai pot pune nimic de-o parte ? Asta este economie funcionala si in crestere?

Lasă un răspuns

