Nenea Die cu una dintre stranepoate

2 răspunsuri la Nenea Die cu una dintre stranepoate

  1. Raluca Stancu spune:

    si eu pe-aici la doar cateva luni alaturi de strabunicul meu. acum am 20 de ani si pot spune ca pasesc cu drag pe aceste meleaguri unde mai ieri imi petreceam vacantele de vara. va multumesc din suflet pentru aceasta frumoasa fotografie!

  2. geomarz spune:

    Iubire, fotografia este a ta facuta de nu stiu cine. S-ar putea sa fie acel nas al nostru adventist… Tatal tatu paote sa ne spuna.
    Mie n-ai de ce sa-mi multumesti.
    Multumesc eu ca ai trecut sa ma „vazi”!
    Te mai astept.
    Ai putea s-mi trimiti o poza mai actuala… si sa ma contactezi direct pe e-mail.

Lasă un răspuns

