Alegerile din PDL

In 89 am avut ultimile alegeri la PCR-ul local. Viitoarea lidera esra stiuta, neoficial. Fusese desemnata de ceva de la Municipiu. Un nene care se ocupa de noi si al carui nume l-am uitat de mult. Nici numele femeii aleia nu-l mai stiu in intregime: Tatiana… Ba, uite, ca mi-l amintii… Rosca. Mare femeie doctor si neurochirurg. O scorpie clasa una.

Au venit alegerile… S-au dat buletinele de vot… S-a purces la votare. Erau mai multi pentru fiecare functie… Cel putin doi. Eu nu o agream de loc pe dinsa. Si am taiat-o de la inceput. In jurul meu, nehotariti. M-am intins si am taiat si pe la altii cam pe unde am ajuns. Nu mai stiu la citi. S-au numarat voturile. Cam greu. A durat ceva. Intr-un tirziu vine comisia de numaratoare. Evident, a iesit cine trebuia. Au fost si voturi imptriva. Evident. Dar mai putine decit stiam eu ca fusesera in preajma mea.

Am vaga impresie ca si la actualele alegeri de la PDL lucrurile  s-au petrecut la fel. Ca sa fie echivalenta completa, ar trebui ca in iarna, inainte de revelion sa se duca si dinsii in balarii.

Lasă un răspuns

