O amintire

Bintiund eu prin diferite cotloane ale lumii virtuale am nimerit pe CriticAtac. Unde un nene a postat un filmulet cu un copilas care-si pierde mingea sub o masina (a politiei) si vin niste neni care rastoarna masina si-i dau inapoi copilului mingea…

Prin 1980 si putin am facut prima mea calatorie cu Dacia la Visag. Prin muntii de acolo, am reusit pe niste serpentine sa pun Dacia cu doua roti in santul din dreapta drumului. Eram cu Mama si cu Gili. Ne-am dat jos cu totii si am inceput a ne cruci in jurul masinii. Deasupra noastra, pe o bucla a drumului a oprit o masina mare, cred. Nu-mi mai amintesc cum arata. Imi amintesc numai cum de acolo au coborit 4-5 zdrahoni, au venit la noi direct, peste coasta dealului au inconjurat masina au ridicat-o ca pe o jucarie si au pus-o inapoi pe sosea, dupa care au plecat fara sa spuna nimic.

Este una dintre cele mai frumoase amintiri ale mele. Cred ca se potriveste cu fotografia anului de mai jos…Ii multumesc lui Ernu (nenea cu filmuletul) care m-a facut sa-mi amintesc episodul…

Multumesc in acest mod acelor necunoscuti care m-au ajutat atunci…

Omenia nu a murit…

Lasă un răspuns

