Ororile din Libia

Au trecut citeva zile bune dela asainarea lu Gaddafi. Nu am putut sa privesc inregistrarile pe care, cu mindrie mai toate televiziunile le dadeau. Imi amintesc cum, intr-o seara, am  acoperit cu mina ecranul TV si am ascultat numai comnetariile.

Nu pot intelege cum, in numele dreptatii si libertatii s-a putut face asa ceva. Moartea lui Ceausescu si a sotiei sale a fost parca mai blinda. Sau imi place sa cred. Si s-a limitat numai la ei. Impreuna cu Gaddafi au fsot asasint si o parte dintre fii sai. Femeile au fost lasate in viata.

Ororile pe care am ajuns sa le traiesc, ororile de la nivel mondial si local m-au facut sa obosesc. Nu mai vreau sa citesc pe burtiera niciunui post TV cum presedintele SUA ii felicita pe asasini. In timp ce o tara urmeaza sa fie jefuita iar poporul sau decimat. Este a nu mai stiu cita ora cind se intimpla in ultimii 20 de ani. Ceausecu s fost primul. A urmat Milosevici, Sadam Husein, Gaddafi… A fost stearsa de pe fata pamintului Jugoslavia, a fost destabilizat Afaganistanul, Irakul, Orientul apropiat si Nordul Africi… Romania a fost redusa la stadiul de cersetoarea a Europe dupa ce TOT ce s-a construit in 50 de ani a fost ras de pe fata pamintului.

Oribile vremuri

2 răspunsuri la Ororile din Libia

  1. Bine i-au facut lui Gaddafi !
    Sa ia aminte toti dictachiorii ca una ca asta li se poate intampla si lor in orice moment .

Lasă un răspuns

