Imi dau cu parerea despre viitorul politic al tarii

Premier Daniel Daianu sau Marius Nistor de la sindicatele din invatamint.

Presedinte: nu stiu. Poate ca unul dintre cei doi. Domnul Daianu este pacat sa fie  pentru ca este prea competent in domeniul lui iar domnul Nistor este unul dintre cei mai buni politicieni pe care i-am vazut dupa 89. Este prea abil pentru postul de presedinte. S-ar risipi acolo degeaba.

Un post important in guvern l-ar putea avea Radu Mazare de la Constanta.

Sint singurii oameni publici care nu si-au dat cu dreptul in stingul in cursul ultimilor evenimente.

Am uitata de Mona Musca. O femeie de toata isprava. Ea nu s-a manifestat in zilele acestea. Poate de aceea am omis-o.

M-am hotarit. O propun pentru presedentie.

 

2 răspunsuri la Imi dau cu parerea despre viitorul politic al tarii

  1. nelucraciun spune:

    De inteles celelalte preferinte, dar haimanaua de Radu Mazare….

    • geomarz spune:

      Asa cum este le haimana, este singurul politicain care nu a fost huiduit de oameni. Dimpotriva, li s-a alaturat in protestele lor si i-a ajutat. Are fler si se stie face agreat. Ceea ce aialalti nu stiu. Este o calitate care poate fi folosita de o minte iscusita.

Lasă un răspuns

