Vlahii suddunareni


Am vizitat blogul prietenului Nelu Craciun.
Acolo am gasit o imagine cu un purtator al unei caciuli ca cele de mai jos.
In copilaria mea, barbatii purtau caciuli din piele de miel. Niciodata nu am vazut caciula din piele de oaie matura.
Ciudat.
Caciula din piele de miel seamana izbitor cu cele cu cu care erau reprezentati dacii pe Columa. Am trait totdeauna cu impresia ca acest obicei a dainuit peste milenii.
Este posibil sa ma fi inselat asa cum m-am inselat si cu socacul.

Un răspuns la Vlahii suddunareni

  1. Si mie imi plac caciulile astea !

Lasă un răspuns

