Tara mea

Tara mea se numest Republica Populara Romana sau Republica Socilaista Romana. Este, asa cum ii spune numele, o REPUBLICA. Nu are rege, ci EX-rege. Bil-Bil intiiul nu are nimic de-a face cu tara mea. Era numai un ins de undeva din lumea mare care s-a tirguit cu rudele lui de singe pentru un titlu la moartea tatalui sau, cind n-a mostenit nimic din averea acestuia.
In tara mea grinele cresc in lanuri imense legante in bataia vintului sub dogoarea soarelui. Uneori, prin marea galbena din loc in loc,pilcuri rosii de maci. O data, un lan din asta era mai in totalitate rosu. Frumos si romantic am gindit eu si ne-am oprit intr-o parcare sa-l admiram. Linga noi a oprit o alta masina din care au coborit niste insi bine: citiva barbari si o femei. ”Cultura pura de maci” a spus nemultumita femeia. Brusc, famecul acela nefiresc s-a destramat. Lanul era contaminat si prost lucrat. Si erau unii caroa sa le pese si sa-si arate nemultumirea ca s-a lucrat atit de prost.
In tara mea, ce produce pamintul se intoarce la cel care produce. Pinea noastra este din griul nostru. Mamaliga din porumbul nostru, carnea din porcii nostri iar laptele de la vacile noastre. Reteta de piine este o problema nationala si nu este lasata la cheremul oricarui neispravit iar pinea neagra de atunci este cea mai buna piine pe care am mincat-o vreodata. Cu nostalgia acelei piini, ma cumpar arareori cite o piine vopsita in neeagra de diversi investitori strategici tuciurii, dar ciinii nu o maninaca. Si nici eu.

2 răspunsuri la Tara mea

  1. nelucraciun spune:

    Astăzi s-a stins Achim Nica. Dumnezeu să-l ierte şi să-l hodinească!
    http://nelucraciun.wordpress.com/2012/11/23/s-a-stins-achim-nica/

Lasă un răspuns

