Stevie cu ciuperci.

In una dintre zile m-am apucat sa fac o pizza. In care am pus ciuperci. Din neatentie am cumparta prea multe ciuperci… mari. Mi-au ramas vreo 3.
Concomitent, pusesm sa oparesc si stevie. Pentru prima data in primavara aceasta.
Pizza era in cuptor, stevia fiarta…
Am calit ceapa, dupa ce aceasta a devenit aurie, am pus si sipercile taiate feli mari, le-am calit si pe ele. Am adugat stevia tocata, o parte din apa in care fiersesem stevia, am mai lasta sa clocteasca vreo 5-10 minute. Am adaugat leurda tocata fideluta si am legat totul cu o mina de malai. Cind malaiul a fiert, am adaugat vreo 4 oua ametecind viguros. Bine intels, sare dupa gust.
De atunci fac stevia numai asa, pentru ca nu se mai maninca decit asa…
Daca am lapte la dispozitie, in loc de zeama in care am fiert stevia, adaug laptele.

Lasă un răspuns

