Urda. Salvatoarea acestui blog.

Cei mai multi vizitatori ai acestui blog cauta informatii legate de urda…
Ce-o avea asa de exceptional in ea urda? Nu este decit un SUBPRODUS al oricarui fel de lapte. Vaca, oaie capra, bivolita. Din ceea ce stiu eu. Nu am nici o idee despre latele de iapa, de exemplu sau cel de ren ori camila (dupa mine, ar trebui sa se mulga si camilele). Dar, cred, ca si in laptele acelor mamifere exista proteina cu pricina care coaguleaza numai la temperaturi crescute.

2 răspunsuri la Urda. Salvatoarea acestui blog.

  1. Barengott spune:

    Da-ti un search pe google dupa „diverse urda” si aflati raspunsul …

    • geomarz spune:

      Am dat numai ”urda”
      Iata ce am gasit.
      About 2,020,000 results (0.39 seconds)
      Totusi, nu mi se schimba parerea.
      Urda este un SUBPRODUS al oricarui fel de lapte.

Lasă un răspuns

