Dumitrescu Liliana

A murit anul trecut in iulie. 24-25, cred. Implinise 60 de ani. Mama ei a fost Steliana DUmitrescu iar tatal Eugeniu.
Eugeniu a murit de mult, 1980 si ceva. A murit, intr-un fel, pe neasteptate. Si nu aveau nimic pregatit. Nu stiu de ce nu s-au pregatit, caci a avut o agonie destul de lunga, niste luni. Neavind loc de veci, o ruda l-a gazduit in cavoul ei. Ceea ar fi trebuit sa fie temporar a ramas definitiv. Nu a mai fost scos de acolo niciodata si nu a avut locul lui. Nu stiu daca ruda aceea benevoitoare l-a lasat sa se odihneasca in pace s-au l-a scos de acolo. Nu o facuse, cel putin pina anul trecut, pina a murit Liliana.
Dupa moartea tatalui, lucrurile au mers din prost in mai prost. Prin optzeci si ceva, Liliana s-a lasat de slujba pe care o avea si s-a apucat de activitate pe cont propriu. Nu i-a mers, mai ales dupa ce a vindut niste utilaje de o valoare mare iar cumparatorul nu i-a platit respectivele utilaje iar imediat dupa aceea a dat faliment o banca la care isi avea capitalul firma ei. Se mai descurca cu pensia mamei, Steliana. Totul s-a prabusit cind a murit si mama. In jur de 2005. Nici atunci nu avea unde sa o inmorminteze.
Pe Steliana Dumintrescu am gazduit-o eu in cavoul nostru. Nu i-am pus nici un fel de insemn. Mi-a reprosat Liliana ca nimeni nu stie ca acolo este mama ei… Intre timp, a murit si Liliana. Pe ea, rudele au incinerat-o. Si i-au mostenit un apartament la Gara de Nord.
Din familia ei n-a mai ramas nimeni. Numai batrina slasuieste alturi de mama mea si tatal meu. O vecinatate pe care mama nu a agreat-o niciodata…
In ultimul timp, de cite ori aprind lumanari la capatiiul parintilor mei, aprind si cite una pentru Liliana si mama ei. Nu am gasit niciodata semn ca vreuna dintre rudele lor trece pe acolo.
Asa a trecut prin viata o familie intreaga si s-a stins fara drept de apel.

Lasă un răspuns

