Clasa a II-a B de la Scoala Generala 3, Titulescu, Bucuresti anul 1961 si mai apoi

O postare pe FB m-a facut sa incerc sa-mi amintesc colegii (baieti) din anul acela.

Ar trebui sa fie in jur de 15. Sa vedem ce iese:

–  Moldoveanu Dan (fiu de sportiv, facea o tumba peste cap fara sa se sprijine cu miinile…)

– Tita Cristian (un blonziu frumusel care statea prin fundul clasei, nu stiu de ce…)

– Jalcovski Mircea (mititel prin prima banca mereu, fiind el asa mic)

– Constantinescu (oare) Cristian (sigur) (locuia pe Petru Rares intr-o casa veche pe care o mai vad si astazi… pe el nu l-am vazut de cind am terminat clasa a opta…)

– Radu Gheorghe (fratele lui Radu Anghel, coleg de clasa cu fratele meu. Gheorghe a ajuns sofer la CC si mi-a reprosat ca nu m-am facut DECIT anestezista. Ei aveau asteptari mari de la mine!? Anghel a fost laborant sau tehnolog la un laborator la Automatica)

– Damian Mihai (fiu de avocat sora lui era in aceeasi clasa cu fratele meu, premianta, Miahi, nu)

– Clotea VIctor, un reptent care a venit mult mai tirziu, dar il trec si pe el…

– un baietel mic si tare derbedeu, elev problema a clasei, mama lui o fiinta foarte modestea care nu-i facea fata. Locuia in casele vechi de pe Titulescu (dintre acelea care au disparut pentru a face loc actualuui Bulevard)

– Ciuperceanu Iulian (venit mai tirziu, fiu de militar, inteligent si ambitios, a facut Aero-Spatiale, dupa cum am spus, mi-a suflat de citeva ori premiul I. Am plins de m-am umflat!!!)

– Ionescu Bogdan (zis, pe nedrept, Grasu. Era numai ceva mai plinut, poate un IGC de 30, dar nu mai mult… Avea o fata rotunda ca o luna plina. Provenea dintr-o familie mai putin modesta decit ale noastre. Mereu venea dupa el sa-l ia de la scoala o matusa, o bunica sau mai stiu eu ce -nu pot spune nici dac era aceeasi persoana mereu-  ceea ce era cu totul aberant pentru noi, ceilalti, care mergeam acasa singuri dupa ce parintii ne-au dus o singura data sa ne arata pe unde sa mergem. Femeile care veneu dupa el erau imbracate ca niste doamne din perioada interbelica cu haine negre lungi, ajustate pe corp, garnisite cu balnite de caracul si toce din aceeasi natie pe cap… Singurul care a facut Arhitectura.)

– Petrescu Marius (un baiat cu parul ondulat si ochi albastri-verzi, tare reusit…)

– Calineata Dumitru care avea in frate mai mic, Iulian.

– Canja Dan Si el avea in frate mai mic. S- casatorit inainte de a termina liceul. In familia lui s-au petrecut niste cutremure in timpul adolescentei noastre iar el le-a perceput destul de acut.

Imi pare rau, ceilalti s-au pierdut in negura timpului… 5-6-7 copiii de care nu-mi amintesc nimic… Oare de ce?

Lasă un răspuns

