Mega Image 7 aprilie 2015

Pe la prinz am ajuns la MegaImage. Merg la acest magazin pentru ca este singurul de linga mine. Nu imi place marfa, nici preturile, dar altceva nu am in cale…

Printre rafturi o liota de mexicani locali. Doua tinere la 15-16 ani frumusele si curate, doi mai mici pe la vreo 10 ani si unul mic, 4-5, sa zic. Dupa dimensiune, as fi spus mai putin, dar mai pe urma …

La un moment dat, unul dintre paznicii localului le zice ceva. Fetele raspund cu tifna.

– Poti sa ne cauti cit vrei…

Discutia era ca, la plecare, daca i se pare ceva, paznicul sa le caute de furtisaguri.

Trageau dupa ele un cos pe roti in care era ceva, ce, nu stiu, nu m-am uitat si nici nu ma interesa.

M-am impiedicat de ele de mai multe ori iar la unica casa deschisa am nimerit in urma lor. Nu direct. Mai era un cetatean care pastra o distanta se siguranta.

Eram destul de aproape, insa, ca sa-l vad pe cel mic cum ia de pe raftul de linga casa (ce le-a trecut prin cap si celor care organizeaza magazinul sa-l faca cu spatele la casiera) o prajiturica, o indeasa in buzunarul hainutei pe care o purta, trage fermuarul si pleaca mai departe linistit.

Cei din grup nu au vazut si nu au zis nimic. Sau asa s-au purtat. Am, insa, convingerea ca ala mic le-a spalat rusinea. Venisera sa fure ceva iar cel mic era la initiere.

Jegoase personaje tiganii. De mici sint invatati sa fure si sa nu respecte pe nimeni. In grupul lor se supun legilor lor, dar ceilalti NU merita NICI UN FEL DE respect!

De ce oare nu i-or lua apusenii la ei sa-i tina si sa nu-i mai aduca pe la noi?

Lasă un răspuns

