Malaiul

iunie 1, 2015

Malaiul este un produs din faina de porumb. Un fel de piine necrescuta. Se pregateste, ca si piinea, pentru mai multe zile. Se poate folosi ca piinea, felii pentru orice.

Reteta pe care am identificat-o

  • – 3/4 kg faina de porumb
  • – 3 litri de apa fierbinte
  • – doua trei linguri de faina de griu
  • – 1si 1/2 lingurite de sare

Se amesteca totul intr-un vas adecvat

Se tapeteaza cu hirtie de copt o tava

Se toarna compozitia in tava

Se tine la cuptor la 175-190 de grade circa o ora si jumatate. Eu n-am acoperit tava cu folie dar cred ca se va face mai bine cu folie.

Datra viitoare o sa incerc asa si o sa pozez rezultatul. Este foarte estetic.

Nu am mai mincat malai din tinerete. Nu am facut niciodata singura. O singura data sub indrumarea lu Baba. Azi m-am sfatuit cu prietena mea, Marioara lu Ilana.

Trebuie sa mai gasesc o reteta pentru scrob.

Data viitoare.