Fetele din clasa mea

Buicliu Anisoara

Cotea Elena

Vlad Valeria

Hogea Maria

Ivorniciuc Olga

Mateescu Ruxandra 

Lehotchi Maria

Chirita Rodica

Paradescu Liliana

Paluseanu Elena

Mos Fulvia

Dobra Gabriela

2 răspunsuri la Fetele din clasa mea

  1. Ani Buicliu spune:

    Dragalasoooo!!!!!eu sint Anisoara Buicliu(ANI) ,si mi aduc aminte perfect de tine.Tot asa,imi amintesc de toate celelalte din lista ta.
    Ce faci tuuuuu????,daca ai Facebook,cauta ma,daca nu……fa-ti!!!!!
    Te imbratisez virtual cu mare drag.

  2. geomarz spune:

    Da Anisoara, te stiu!
    Daca iti mai amintesti tu pe cineva, scrie-mi!
    Raspund asa de tirziu pentru ca nu m-am conectat de mult la calculator. De pe tableta, nu pot sa intru in comentarii. Habar nu am de ce!

Lasă un răspuns

