Cotul Donului

La Cotul Donului au murit multi romani. Atit de multi incit cei care au venit acasa cu memoria asta au dat un nume locurilor natale. Unui loc pe Valea Timisului, la citiva kilometri de Brasov, unul dintre Timise, unde Timisul  face un cot, betivanii locali care se duceau la cabana existenta acolo de demult  pentru „una mica”, i-au spus „Cotul Donului”.

Doar ca memoria Cotuli Donului era legata de batalia de la Stalingrad. De ce? Nu mi-am pus intrebarea pina acum o saptamina. Adica nu mi-am pus-o, mi s-a pus. Si nu am stiut ce sa spun.

Asa ca am cautat pe harta si am gasit Cotul Donului la o aruncatura de bat de Stalingrad, care este pe Volga.

Imagini pentru Don Volga

 

 

 

Lasă un răspuns

