Musaca

octombrie 22, 2010

M-am tot gindit cum sa fac musaca fara carne. Mi s-a sugerat sa fac cu ciuperci. Nu prea cred ca se potriveste gustul de ciuperci cu cartofii. Si atunci mi-a venit ideea sa fac cu vinete.

Zis si facut.

Am cumparat trei vinete medii de la taranii mei din piata 7 Noiembrie. Jumatate de kilogram de ciuperci si doua fileuri de pangasius. Doua legaturi de marar. Pe asta degeaba l-am luat, ca am uitat pe und le-m pus.

Vinetele le-am curatat de coaja, le-am taiat rondele si le-am lasat sa stea cu sare.

Ciupercile le-am curatat si le-am fiert.

Am dat prin mixer ciupercile, o ceapa tatiata marunt, pestele. Pasta am amestecat-o cu patru albusuri si ceva faina, vreo lingura. Arome: piper, nucsoara, niste boia dulce de ardei, curry. Sare. Mararul l-am uitat.

Am spalat si stors vinetele apoi am asezat pe fundul unei cratite data cu ulei, jumatate din ele. Am pus umplutura si am pus restul de vinete deasupra. Peste ele am pus un strat de rondele de rosii, suc de rosii din rosiile din gradina si am mai stropit cu ulei.

Acum totul este la cuptor. Astept rezultatul.